İşletmeler için müşteri memnuniyeti bir çok unsurdan daha önce gelen bir faktördür.Yapılan iş ve verilen hizmetlerde kalite ne kadar yüksek tutulsa da müşterilerin talebine hitap etmek ,memnuniyeti ön planda tutmak firmaları her zaman sektörlerinde farklı bir noktaya çıkarır.
Aldığı hizmetten memnun olmayan , iş bitiminde beklentisinin dışında bir ürünle karşılaşan müşteriler çoğunlukla o işletmeye bir daha geri dönüş sağlamazlar.Bu durumu baz aldığımızda müşterinin memnuniyetinin ölçülmesi çok önemli bir faktördür.Sunduğu iş ve hizmetten müşterinin mutlu veya mutsuz olduğuna dair bilgi alabilen firma her zaman atacağı bir sonraki adımla ilgili daha profesyonel davranır.
ASPO ailesi olarak müşteri geri bildirim anketleri oluşturarak müşterilerimizin ne kadar mutlu olduklarının , ürün ve hizmetlerimizi geliştirmemiz gerekip gerekmediğinin sıklıkla taramasını yapmaktayız.Aynı zamanda günümüzde geri dönüşlerle ilgili en etkili cevap alabildiğimiz sosyal medya yorumları aracılığıyla da müşterilerimizin düşüncelerine önem vererek birlikte doğru adımlar atmaktayız.
Müşteri odaklı çalışma politikası ASPO firmamızda çalışma ilkelerimizin ana taşlarından bir olarak benimsenmiştir. ASPO firmasının tüm çalışanları müşteri memnuniyetinde satış öncesi olduğu gibi satış sonrası hizmetlerinde gerekli özveriyi göstermektedir.